SENJATA PEMUSNAH BESAR-BESARAN

 



Comments
6 Comments

6 ULASAN ANDA:

kuningkuning said...

gambar pompuan tu macam familiar lah yeop. ahaha!

ORLANDO AHMAD said...

paling gua cuak kalo main lastik tetibe getah die putus

Jurnal Murahan said...

koim : hahaha mesti la kenal kak mah sape tak kenal

olando : pergh tu libas kene bibir cakap lu hahaha

a.samad jaafar said...

salam JM..
lama aku tak jenguk enkau..moga sihat ye

2 bulan dulu aku beli lastik tanduk dan satu lastik biasa kat lembah kuale tu.. aku beli sebab terkenang zaman bebudak dulu..dahulu, lastik umpama keris pada zaman hang tuah..maknanya, lastik sentiasa terselit di pinggang hihihi..

tuih..tuihhh..!!
sial ah aku tengok gambo pempuan tuh !enkau letak gambo tenuk la bagus..hahahahaha

Jurnal Murahan said...

hahaha

yeop yeop, menci benor dekat kak mah hahaha

Unknown said...

yeop, lastik orang kedah panggil terbey.

bik mama depa panggil babun.

haha

MAHU ENKAU TAHU

My photo
Tiada yg ilmiah, berakhlak, & politik disini. Untuk men-komen, sila klik tajuk spesifik dalam Almari Jurnal. Selamat Membaca

SERTAI GAGASAN MURAHAN: PENGIKUT PERTAMA ADALAH HANIS BIN ABD. RAZAK