BAGAIMANA MENCEDERAKAN LELAKI

-7306225
Ini bukan contoh lelaki jahat itu. Deme studio-mate aku yg baik-baik (aku tipu)

Seringkali enkau bertemu lelaki-lelaki yg kurang asam dalam hidup enkau. Pak guard, lecturer yg gatal, abang / adik enkau yg pemalas, Flasher ... tapi enkau tak tau bagaimana mahu menghukum jantan-jantan ni.



Kini tidak lagi. Enkau aku ajarkan teknik-teknik dahsyat bagaimana membaraikan jantan-jantan ini secara fizikal. Jika enkau mahu lebih dahsyat dan kesan jangka masa panjang, cederakan perasaannya.




KECEDERAAN FIZIKAL


Karate halkum : Enkau perlu menerima kenyataan yg tamparan wanita sebenarnye tak kuat mane pun. Sebaliknya, buang serang-balas kewanitaan enkau tu dan karate halkumnye. Itu sangat memeritkan bagi lelaki. Kurang bijak kalau enkau cube karate halkumnya dari depan. Pastikan enkau karate halkumnya dari belakang ketika dia tak sedar.



Jeritan palsu : Muslihat ini mesti dilakukan di khalayak ramai. Sekumpulan lelaki akan relahati membelasah mamat itu untuk enkau. Lokasi terbaik adalah di dalam bas. Pastikan enkau goda die dahulu. Bila dia hampiri enkau, jerit 'Tolong! dia raba peha saya'.


Lutut objek bulatnya : Objek bulat memang terkenal sebagai paksi kelemahan lelaki. Tapi tahukah enkau objek bulat yg kiri lebih memeritkan jika dilutut? Seperti biasa mara dari belakang, fokus ke objek bulat kirinya dan lutut di situ.


Teknik melutut juga sesuai untuk enkau gunakan kepada wanita lain yg enkau meluat. Tapi, laraskan hayunan lutut enkau menghala ke rahimnya. Matlamat enkau adalah merosakkan kitaran normal haid dan memaksimumkan sakit sengugutnya.


Cubitan manja : Pastikan lelaki itu sedang bermesra / merendek dengan awek nya. Hampiri lelaki itu, borak ringkas dan cubit manja perutnya dan terus enkau blah. Pastikan enkau blah dengan cepat supaya aweknya tak serang enkau. Sebaliknya, mission enkau adalah supaya awek mamat tu jerit "Siapa pompuan tu, jantan penipu!" dan melempang mamat itu dengan hand-bagnye.



KECEDERAAN PERASAAN



Jari kelingking : Menunjukkan simbol jari tengah adalah serangan paling bodoh. Selain menjatuhkan imej sopan ayu enkau, ia kurang berkesan kerana jari tengah adalah paling terpanjang dan terbesar di antara jari-jari. Sebaliknya, acukan jari kelingking enkau dengan wajah 'eleh, besar ni aje?'. Lelaki paling sensitif bila 'adiknya' diperkecilkan dan dipermainkan sebegitu.


Layan die sebagai wanita : Lelaki mahu dominan dan nampak maskulin. Jika enkau mempelekehkan kemahuan semulajadinya itu, itu sangat menhancurkan semangat lelaki. Contohnya, enkau buleh mengenakan padanan warna gincu yg sesuai di bibirnya. Atau, ajak die membeli-belah di kedai pakaian dalam wanita.


'Awak, tolong saya...' : Apabila enkau menjalankan teknik 'Awak, tolong saya...' , pastikan enkau dan dia di khalayak ramai untuk menjatuhkan maruahnya. Teknik ini amat berkesan bila digandingkan dengan objek kewanitaan. Contoh, 'Awak, tolong bimbit hand-bag saye ni sepanjang saya shopping' , atau, 'Awak, tolong saya beli tuala wanita saya kat kedai tu'.


Boroi dan Tonggek : Lelaki sangat malu diperli boroi. Lebih menarik, semua lelaki yg boroi akan menonggek sikit punggungnya. Teknik ini sangat berkesan ketika lelaki itu sedang berpeluh. Contohnya, "eh, apasal peluh enkau semua stop mengalir kebawah berhenti dekat dada, ops! perut enkau halang.."


Comments
1 Comments

1 ULASAN ANDA:

Anonymous said...

sangat menarik....funny..n bermanfaat...haha

MAHU ENKAU TAHU

My photo
Tiada yg ilmiah, berakhlak, & politik disini. Untuk men-komen, sila klik tajuk spesifik dalam Almari Jurnal. Selamat Membaca

SERTAI GAGASAN MURAHAN: PENGIKUT PERTAMA ADALAH HANIS BIN ABD. RAZAK